25 Nisan 2013 Perşembe

Pembişş Kurabiye



Evinizde siz de benim gibi bol bol puding bulunduruyorsanız Pembişş çat-kapı gelen misafirleriniz için harika bir tarif. Resmini bulamadım. O kısmını hayal gücünüze bırakıyorum.

Malzemeler:
2 paket çilekli puding
2 yemek kaşığı pembe gıda boyası ( ki ben bulamadığım zaman lohusa şerbeti için kullanılan kırmızı blokları kullanıyorum)
1/2 paket oda ısısında margarin
1/2 su bardağı sıvı yağ
Alabildiğince un
Süsleme için pudra şekeri

Yapılışı:
Tüm malzemeler yoğurma kabına alınır ve kulak memesi kıvamında bir hamur elde edinceye kadar un ilave edilerek yoğrulur. 175 derecelik fırında un kurabiyesi gibi fazla kavruk olmadan çıkarılabilecek şekilde pişirilir. Fırından çıkarılan kurabiyeler soğuyabilmesi için kaba alınır. Soğuduktan sonra üstüne pudra şekeri serpilir. Afiyet olsun.

Not: Resmini de en kısa zamanda sizlerle paylaşıyor olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder